[LUGOS-BLA] 2 Windows vprašanji

Nejc Skoberne nejc at skoberne.net
Mon Dec 26 14:39:43 CET 2005

Živjo.

Dajeta me dve stvari:

1. Prva še ima nekaj zveze z Linuxom: Imam Sambo 3.0.20 kot PDC. Zgodilo se mi je,
    da sem se poskušal prijaviti kot domenski uporabnik v Windows ravno v trenutku,
    ko je bil PDC offline. Seveda mi je poleg obstoječega profila (username) naredilo
    svež profil (DOMENA.username). A obstaja kakšen "pravoveren" način, kako tega
    domenskega uporabnika spet "povežeš" s starim profilom? Ali je ročno kopiranje
    dokumentov in uvažanje pošte (OE) neizogibno? Videl sem, da tam nekje v "System"
    obstaja nekaj s čemer se da skopirati profil - to sem naredil, vendar se mi je
    OE identity vseeno sesul in ni šlo ...

2. A kdo ve, kako se znebim "Windows Desktop Search" orodja? Ko je prišel ven
    sem ga namestil, sedaj pa sem ugotovil, da porabi cca. 500MB prostora na disku
    žre I/O kadar ni treba.

Hvala,

LP, Nejc