[LUGOS-BLA] Re: [LUGOS] intel 2915abg

Blaz Podrzaj b at thz.net
Thu Aug 25 13:47:28 CEST 2005

On Thu, 25 Aug 2005, Borut Mrak wrote:

> Nic ni pase. Ce ni bistvene razlike v ceni pri access pointu, potem sploh ne
> bi pomisljal, ampak vzel tistega z a, zato ker je bistveno manj interference.
> Na 2.4GHz oddaja miljon stvari, od bluetootha in raznih cordless telefonov
> naprej.

No, JE pase. Nekaj teoretiziraš (po kmečki logiki) pa ni čisto tako. O
interferencah odbojih in podobnih rečeh bova kdaj na piru diskutirala.

> Pri tej kartici pa je razlika v ceni 2 ali 3 jurje. Me prav malo briga, tudi
> ce je to 50%. Saj ne kupujem 100 komadov, ampak samo enega.

No boš potem povedal kako se obnese zadeva. Recimo en problem , ki sem ga
imel jaz je bil ta, da ko sem zadevo postavil v AP mode, mi je prestavil v
a način, ko sem ročno nastavil nazaj na g, mi je modul po nekaj časa
Oops-nil ali pa je lepitopi zmrznil (po recimo 15 minutah delovanja) in se
odmrznil čim sem na silo izvlekel kartico (PCMCIA). Šlo je pa za kartico
abg z Atheros čipom. Ista zadeva je pod Winsi v g načinu prav tako
delovala porazno torej težko rečem, da bi bil kriv driver. Res da je
madwifi že vseskozi beta pa si vseeno upam trditi, da je eden najboljših
wi-fi driverjev pod Linuxom (takoj za CISCOm). No boš povedal kako bo z
Intel-om :)

lp,B

PS: Trenutno uporabljam D-Link DWL-G650 (rev. C), ki se jo pri nas ZELO
težko dobi in je precej dražja od dokaj popularne (Win) DWL-G650+, ki ti
jo pri nas mimogrede podturijo.