[LUGOS-BLA] Re: [LUGOS] intel 2915abg

Borut Mrak b at aufbix.org
Thu Aug 25 12:57:33 CEST 2005

On Wednesday 24 of August 2005 20:22, Blaz Podrzaj wrote:
> Sicer odgovora na tvoje vprasanje ne vem, kakor sem jaz zastopil so te
> Centrino zadeve res nerazdruzljive.

Jaz sem pa zatopil ravno obratno. Da je centrino samo brand, ki ga Intel poci
na tiste naprave, ki imajo njihov procesor IN njihov chipset IN njihov wifi.

Mislim, saj 2200 je tut "Centrino", kadar je v taki konfiguraciji, pa cisto
lepo dela samostojno (in ga nasi vrli trgovci tudi prodajajo). Hkrati te
poskusajo se prepricat, da je a v Sloveniji illegal, kar ze dolgo ne drzi
vec.

> Me pa zanima nekaj. Zakaj za vraga bi
> pa ti imel to kartico? Kaj ti nuca a? Tale a je pase se v Ameriki kaj sele
> pri nas. Kje bos to nucal. Jaz konkretno sem imel z abg kartami samo slabe
> izkusnje. Res da jih nisem preskusil na desetine ampak vse ki sem jih so
> bile po domace receno v k****. Poleg tega so abg za 50% drazje od bg.
> Cakamo na n in pa seveda wimax.

Nic ni pase. Ce ni bistvene razlike v ceni pri access pointu, potem sploh ne
bi pomisljal, ampak vzel tistega z a, zato ker je bistveno manj interference.
Na 2.4GHz oddaja miljon stvari, od bluetootha in raznih cordless telefonov
naprej.

Pri tej kartici pa je razlika v ceni 2 ali 3 jurje. Me prav malo briga, tudi
ce je to 50%. Saj ne kupujem 100 komadov, ampak samo enega.

lp,
Borut
--
Zakaj ravno mene?