[LUGOS-BLA] Saj se lahko kulturno zmerjamo, kdo pravi da ne?

Joze Klepec joze.klepec at siol.net
Tue Aug 23 14:54:10 CEST 2005

Jure Koren pravi:

> Cak mal. Kako to mislis "ne spada sem"?
>
> Sem spada _VSE_ !
>
> To je namrec lugos-bla.
>
> Ponudbe pa tudi jaz ne razumem. Zakaj bi si zelel kdo prepire skrivat?
> Paljenje (flaming, op. prev.)
Ena prvih flamerskih debat (sicer v ZDA) je bila na službenih
računalnikih firme ATT, sicer pod obljubo tajnosti.

Udeleženi so obirali vse od šefov do ljubic, vihar je bil zelo hud
(odškodninske tožbe, sklicevanje na prvi amandma ameriške ustave,
tajnost pisemskih pošiljk, svoboda govora, itd.), ko je ena od
soudeleženk zadevo razkrila šefom in javnosti. A prevladalo je
lastništvo nad prostorom kjer je bilo vse skupaj hranjeno - službene
mašince ATT.

Tvoj argument je tu zato, sploh v današnjem času,  ko ni kaj nikomur
skrivati, popolnoma na mestu.

Glede _VSE_ se ne strinjam - lugos bla ni črna luknja, ki žre vse kar
pade zraven, in mora tudi malenkost skrbeti za lastno kvaliteto. Vsaj
malo - velja naj torej vsaj jezikovni filter, sicer ostane lugos brez
diskovnega prostora. Definitivno _sem_ prepiri spadajo in požigalništvo
(oz. flaming) - kdo bo pa potem zganjal kreativnost na drugih seznamih?

Morda rabimo le Lugos-extreme-bla (požiganje vsekrižem) in Lugos-bla
(kulturnejši nivo, paljba še sem ter tja o linuxu) - vprašanje za
pristojne, ccc...? No, nekako taka ponudba je to - kdor se bo zares
pregrešil bo šel na extreme-bla. Če ima kdo idejo kako peljati stvar
naprej, naj pove.

lp, JK