[LUGOS-BLA] Saj se lahko kulturno zmerjamo, kdo pravi da ne?

Jure Koren idiots at gmail.com
Tue Aug 23 07:23:24 CEST 2005

On 8/23/05, Matjaz Boldizar <telige at gmail.com> wrote:
> Sploh te ne razumem. Ponudbe za kaj zbiras?
> Sicer pa ja vase/nase prepiranje je kar zabavno, vendar ne spada sem.

Cak mal. Kako to mislis "ne spada sem"?

Sem spada _VSE_ !

To je namrec lugos-bla.

Ponudbe pa tudi jaz ne razumem. Zakaj bi si zelel kdo prepire skrivat?
Paljenje (flaming, op. prev.) je pa ja ze dolga leta ena najbolj
osnovnih znacilnosti vsakega dopisnega seznama, namenjenega blodenju,
na zalost pa celo kaksnega drugega, ki blodenju NI namenjen. Te reci,
ce niso javne, izgubijo svoj smisel. Kultura zmerjanja se v takem
primeru ne prenasa ucinkovito iz roda v rod, predvsem pa se bistveno
manj ljudi drzi za glavo, ko berejo prispevke (eden, v izjemnih
primerih dva).