[LUGOS-BLA] RE: [LUGOS] Linux/Windows

polz polz at aufbix.org
Fri Sep 10 16:18:02 CEST 2004

> Ce sistem ni uporaben, kaksen je potem sploh njegov namen? To kar ti
> omenjas je precej podobno kot da bi v garazi imel 4 kolesa in motor,
> zraven pa trdil, da je to avto.
Kar se mene tice, je sistem cisto uporaben, ce se vedno deluje control panel,
shell (command) in recimo task manager. Ce imas se vedno 1 graficen file
manager, je to ze bonus.

Blaz, ki vec vec - ce potem, ko si uspel odstraniti IE, instaliras mozillo,
ali se funkcionalnost, izgubljena zaradi izgube browserja povrne, ali mogoce
kosi OSa racunajo na to, da bo tekel tocno IE ?

> 3. To, da je pa bil to moj edini replay, pa ni vredno niti komentarja.
Ce ze izzivajmo, dajmo do konca:
replay je tipka na predvajalniku, ki se 1x predvaja nekaj.
reply je odgovor.