[LUGOS-BLA] RE: [LUGOS] Linux/Windows

Matija Abram matija.abram at gmail.com
Fri Sep 10 15:43:25 CEST 2004

Enkrat sem ze napisal. Pa bo zdej bolj kratko.

On Fri, 10 Sep 2004 14:10:25 +0200 (CEST), Blaz Podrzaj <blayo at thz.net> wrote:
> Mislim, da sem poslal vsaj 3 linke, lahko pa bi jih se ene 16, samo ti bi
> itak samo zadnjega prebral.

Link #1: V njem pise kako odstraniti IE ali/in  Outlook Express.
Pomanjklivost je, da je to misljeno samo za verzije za Macintosh, pa
se to samo za verzije 4.0, 4.0c, 5.0.
Link #2:  Govori samo o tem, kako izbrises dokumente, ki bi ti
onemogocali namestitev starejse verzije. In se to samo za Windows
98/98SE/ME
Link #3:  V njem so opisani nacini za odstranitev IE, ki pa vseeno
pustijo na sistemu dele programa, ki so potrebni za normalno delovanje
sistema.

In v koncni fazi, zakaj bi mi sploh ponujal se 16 linkov, ce pa ze s
tremi lahko vidis kako stvari stoijo.

> Zadeva se DA odstraniti, kako funkcionalen je operacijski sistem brez nje
> pa je druga zgodba. Gre za to, ce poganjas IIS, ne rabis prav nobene
> funkcionalnosti IE, poleg tega lahko itak vsako funkcionalnost IE posebej
> v registru izklopis ali vklopis.

Ce sistem ni uporaben, kaksen je potem sploh njegov namen? To kar ti
omenjas je precej podobno kot da bi v garazi imel 4 kolesa in motor,
zraven pa trdil, da je to avto.

> To da znas brati in narediti copy/paste enega odstavka, v celotnem threadu
> "Linux/Windows" nic ne pomeni.

1. To da zna clovek brati ni nekaj samo po sebi umevnega.
2. Samo manjsi del teksta je bil copy/paste.Ce bi sploh bral, bi tudi
to opazu. (glej tudi
    tocko 1.)
3. To, da je pa bil to moj edini replay, pa ni vredno niti komentarja.

--
The sun is shining and the grass is green.
Under the three feet of snow, I mean.