[LUGOS-BLA] RE: [LUGOS] Linux/Windows

Blaz Podrzaj blayo at thz.net
Fri Sep 10 14:10:25 CEST 2004

On Fri, 10 Sep 2004, Matija Abram wrote:

> No jest po vsem skupaj ne vidim vec nobenega odprtega uprasanja, ker
> je odgovor na vprasanje "Ali se da odstraniti IE?": NE

Mislim, da sem poslal vsaj 3 linke, lahko pa bi jih se ene 16, samo ti bi
itak samo zadnjega prebral.

Zadeva se DA odstraniti, kako funkcionalen je operacijski sistem brez nje
pa je druga zgodba. Gre za to, ce poganjas IIS, ne rabis prav nobene
funkcionalnosti IE, poleg tega lahko itak vsako funkcionalnost IE posebej
v registru izklopis ali vklopis.

To da znas brati in narediti copy/paste enega odstavka, v celotnem threadu
"Linux/Windows" nic ne pomeni.

lp,B