[LUGOS-BLA] RE: [LUGOS] Linux/Windows

Matija Abram matija.abram at gmail.com
Fri Sep 10 13:52:44 CEST 2004

Sej vem, da sem samo navaden end user in ne znam skonfigurirati
Postfix ampak vseeno.

Ni treba bit velik umetnik in dober opazovalec skritega pomena v
besedilih, da takoj v prvem odstavku članka, ki ga navajaš ( How to
Uninstall Internet Explorer 6 -
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;q293907)
prides do napisa "<b>NOTE:</b>" kjer med drugim pise:

"...To provide computer manufacturers greater flexibility in
configuring desktop versions of Windows XP, Microsoft has made it
possible for OEMs, administrators, and users to remove user access to
Internet Explorer while leaving the Internet Explorer code intact and
fully functional to ensure the functionality of programs and operating
system functions that rely on it..."

Se pravi, da je povdarek na tem, da lahko odstranis "...user access to
Internet Explorer...", kar zelo jasno pove, da ti sam IE se vedno
ostane namescen na sistemu, ergo odstranis samo uporabniku vidne dele
IE, kar pomeni recimo Shortcut na namizju, pa verjetno direktorij,
kamor se ti izvaja cache etc. Ker IE JE del operacijskega sistema kar
pomeni, da ti brez njega ne dela skoraj nic. Dejansko skrbi za prikaz
vsakega okna ki ga odpres.

No jest po vsem skupaj ne vidim vec nobenega odprtega uprasanja, ker
je odgovor na vprasanje "Ali se da odstraniti IE?": NE

Lep pozdrav,
Matija Abram

--
The sun is shining and the grass is green.
Under the three feet of snow, I mean.