[LUGOS-BLA] Transakcijski racuni... :)

Jernej Horvat j+lugos at aufbix.org
Wed Oct 6 14:09:30 CEST 2004

Wednesday 06 October 2004 13:54, Blaz Podrzaj >

> Zadevo je  samo treba malo dodelat, recimo prijavno okno (belezenje obiska)
> ter kaksen security feature, da se ne bo dalo zadevo poskriptirat in imamo
> odlicno storitev.

Naj bo izpis mozen SAMO, ce vpisemo PRAVILNO VSE tri  podatke o osebi (ime,
priimek, # TRR), sele nato se naj prikaze palcek Smuk.

Nekdo, s katerim nimam nobenih poslovnih stikov (se pravi da mu nisem dal niti
enega teh podatkov) nima kaj "sariti" po mojih podatkih.

Stranka/kdorkoli, ki bi rada preverila, ce imam morda blokiran racun oz. ce je
ta TRR# res moj, pa ima dovolj podatkov da to naredi.... in tudi moj
blagoslov.