[LUGOS-BLA] Transakcijski racuni... :)

Blaz Podrzaj b at thz.net
Wed Oct 6 13:54:43 CEST 2004

On Wed, 6 Oct 2004, David Klasinc wrote:

> Kaj bos sicer s tem podatkom? Bos preveril in videl, ce je stvar zaprta,
> potem niti ne bos sel v izterjavo ampak se bos odpravil do cloveka in mu
> polomil noge? ;)

Jah konkretno, ta podatek bi prihranil 100km tvojem avtu, tebi 20 ur
casa, ki si ga drugace porabil za letanje od leve na desno pa spet nazaj
na levo, par 100 sivih las, slabo voljo (ne vem v kaksnih merskih enotah
se steje kolicina slabe volje) in se kaj.

Za moje pojme je stvar legalna in bistveno razbremeni vso (ce hoces) javno
upravo, predvsem pa navadnega drzavljana, ki je do zdaj moral prenasat da
so ga razni "pristojni" organi posiljali od okenca do okenca. Zadevo je
samo treba malo dodelat, recimo prijavno okno (belezenje obiska) ter
kaksen security feature, da se ne bo dalo zadevo poskriptirat in imamo
odlicno storitev.

lp,B

PS: Headline - "Nasli pretepenega v kleti - sumijo CK, ker je zadnji
zahteval vpogled v register TRR" :)