[LUGOS-BLA] Transakcijski racuni... :)

Blaz Podrzaj b at thz.net
Wed Oct 6 12:21:35 CEST 2004

On Wed, 6 Oct 2004, David Klasinc wrote:

> Dejstvo je, da s samim racunom nimas kaj pametnega poceti. Ampak, to ne
> pomeni, da je status mojega racuna lahko objavljen na nekem webu. Jaz tega

Po ZPP je.

> Ce koga zanima kaj imam v hladilniku mu lahko to povem. Sam ne bo hodil
> gledat.

Dokler nisi nekomu dolzen nekaj kar imas v hladilniku in sam trdis da tega
nimas.

Ce hoce upnik priti do denarja, ki mu ga je nekdo dolzen, mora sam zacet
postopek izvrsbe (sam mora poiskati dolznikov TRR in ali je stanje na
njem vecje od 0).

David, ocitno si ti nekomu dolzen milijone, da te je tako strah :)

lp,B