[LUGOS-BLA] Transakcijski racuni... :)

David Klasinc bigwhale at lubica.net
Wed Oct 6 12:08:16 CEST 2004

On Wed, Oct 06, 2004 at 10:17:56AM +0200, Marko Samastur wrote:

> No, a bi ti tole malo razlo??il? Pri moji banki ti vedenje ??tevilke
> transakcijskega ra??una prav ni?? ne pomaga, ker prijava pa?? ni vezana
> nanj, ampak na popolnoma druga??en ID in geslo za enkratno uporabo.

Abanka uporablja za vpogled v stanje na racunu stevilko racuna in geslo.

Dejstvo je, da s samim racunom nimas kaj pametnega poceti. Ampak, to ne
pomeni, da je status mojega racuna lahko objavljen na nekem webu. Jaz tega
nocem. Konec debate, ce koga zanima moj status naj me vprasa, ce meni ne
verjame na od ustreznih institucij dobi dovoljenje za vpogled statusa mojega
racuna.

Ce koga zanima kaj imam v hladilniku mu lahko to povem. Sam ne bo hodil
gledat.

--
David!