[LUGOS-BLA] egoizem - Re: Stalisce MID o predlogu Direktive o patentibilnosti r acunalnisko izvedenih izumov

Marko Samastur markos at gmail.com
Mon May 24 10:46:49 CEST 2004

Zdravo,

On Mon, 24 May 2004 09:55:01 +0200, KarloDrago Novak
<karlodrago.novak at gov.si> wrote:

...izrezana poplava besed o tem, kako je svet krivicen...

> Vsak naj oceni ali je to držanje skrivnosti egoizem ali ni. Za kakšno
> skrivnost pa naj mi bo koristoljubje opravičeno, imam pravico vsaj od česa
> dobiti kakšno korist. Če ne, pa bo šlo z menoj v grob. Do sedaj mi ni kar
> nekaj naslovnikov države ali tistih, ki dobivajo od države denar za svoje
> delovanje, izkazalo niti malo zanimanja. Pri jezikih je tudi rkc odpovedala.

Pravice vam nihče ni kratil, kar sem sam trdil je, da ste egoist v
svojem početju. Ker trenutno pri roki nimam slovenskega slovarja, vam
lahko postrežem le z Websterjevo definicijo, ki za egoism pravi:
"1 a : a doctrine that individual self-interest is the actual motive
of all conscious action b : a doctrine that individual self-interest
is the valid end of all actions
2 : excessive concern for oneself with or without exaggerated feelings
of self-importance"

Vaše obnašanje se kar dobro ujema s točko 1b. Kontrast je še bolj
očiten na dopisnem seznamu posvečenem uporabi programja, ki je nastal
in nastaja zaradi javnega razdajanja časa in znanja premnogih
avtorjev. V zelo malem, za moj okus premalem, obsegu tudi mene.

Meni osebno je vseeno kaj boste naredili s svojimi metodami. Časa, če
že ne poguma, ste v teh letih vsekakor imeli dovolj da bi jih
vnovčili. Sodeč po svojih dosedanjih izkušnjah z vami sem pač na
strani skeptikov in me zategadelj niti najmanj ne zanimajo. Vsekakor
je pa odločitev popolnoma vaša stvar.

Lep pozdrav,

Marko