[LUGOS-BLA] kabel za izhod s-video

Jure Pečar pegasus at nerv.eu.org
Sun Mar 14 23:31:12 CET 2004

On Sun, 14 Mar 2004 23:24:09 +0100
David Klasinc <bigwhale at lubica.net> wrote:

> Meni je najbolj vsec varianta, kjer imas v TV vtaknjen SCART prikljucek,
> ki ima zadaj tri rdece-belo-rumene chinch prikljucke. S-VIDEO/Composite
> dilema je vsaj pri NVIDIA karticah resena precej preprosto. z enim
> lulckom, ki ti sluzi kot pretvornik.

In ce si vsaj mal (avdio|video)fila, se zmrdnes nad omembo 'composite'
signala in zatezis, da hoces met komponentni izhod (rgb) ... do sedaj sem ga
videl zgolj pri matroxih (potrebo zlotat custom kabel, directfb ze podpira
ta hack) in pri dxr3, kjer je potrebno malce lotanja po kartici, da
komponentne izhode od video chipka spravis ven iz kartice :)

--

Jure Pečar