[LUGOS-BLA] kabel za izhod s-video

David Klasinc bigwhale at lubica.net
Sun Mar 14 23:24:09 CET 2004

On Sunday 14 of March 2004 17:54, Miha Tomsic wrote:

> A mi lahko kdo namige kje so dobi kablovje za povezavo s-video out na
> scart? Zraven naj bi bil tudi kabel za stereo zvok.

Tako kablovje se najbolj splaca kupovati v racunalnisko usmerjenih stacunah.
Big Bang, Bof... So precej bolj audio/video usmerjene stacune, tam stanejo
kabli po precej prevec SIT, pa se precej nestandardni so.

Meni je najbolj vsec varianta, kjer imas v TV vtaknjen SCART prikljucek, ki
ima zadaj tri rdece-belo-rumene chinch prikljucke. S-VIDEO/Composite dilema
je vsaj pri NVIDIA karticah resena precej preprosto. z enim lulckom, ki ti
sluzi kot pretvornik.

Ce mislis video signal peljati cez pol stanovanja do TVja, se splaca omislit
kaksno lastno izdelavo podaljska, kupis coax kabel, in dva mosko/zenski
chinch prikljucka in vse skupaj te pride manj kot jurja. :)

- -----

XFree86 & NVidia?

Section "Monitor"
    Identifier  "TV"
    HorizSync 30-50
    VertRefresh 60
EndSection

Section "Device"
    Identifier  "GeForce"
    Driver      "nvidia"
    Option      "NoLogo" "true"
EndSection

Section "Screen"
    Identifier  "CRT"
    Device      "GeForce"
    Monitor     "Monitor"
    DefaultDepth 24
    Subsection "Display"
        Depth       24
        Modes       "1024x768"
        ViewPort    0 0
    EndSubsection
EndSection

Section "Screen"
    Identifier  "TV-OUT"
    Device      "GeForce"
    Monitor     "TV"
    DefaultDepth 24
    Option "TVStandard" "PAL-B"
    Option "ConnectedMonitor" "TV"
    Subsection "Display"
        Depth       24
        Modes       "640x480"
        ViewPort    0 0
    EndSubsection
EndSection

- -----
 In potem se:

/usr/local/bin/tvout:
#!/bin/sh
xinit $* -- :1 -depth 24 -screen TV-OUT

PS: Za gmplayer se splaca uporabit 'handheld' skin, ki je tak, da je na TVju
cez pol ekrana in so tipke enormne in jih vidis tudi z razdalje 5m... :)

- --
David!