[LUGOS-BLA] Linux kot darilo zraven novega racunalnika?

barko barko at opinfos.com
Thu Feb 12 21:49:23 CET 2004

No, naj povem kako je s tem, ker sem sam kupil PCplus računalnik, ki je bil na
polici v šparu (neka akcija). Torej, takole: računalnik, sestavili so ga v
ACORD92. Priložene so računalniške novice, nekaj propagandnega materiala in
DVD na katerem je nekaj igric (predvidevam da demo, nisem imel prilike
potestirat, ker so za Windows okolje), nekaj uporabnih programov, in kot sem
videl, DEBIAN distribucija. Kako bi namestil DEBIAna s ploščka ne vem, nisem
testiral. Je pa po mojem skromnem mnenju tole zelo pogumno in hvale vredno.

Na računalnik (na katerem ni bilo operacijskega sistema, kar mi je zeloooo
všeč) sem namestil Mandrake z nekaj težavami sicer, vendar je šlo.

--
Bye,
barko

[...s]-[it happens...]