Linux kot darilo zraven novega racunalnika?

Nejc Skoberne nejc.skoberne at guest.arnes.si
Thu Feb 12 11:57:27 CET 2004

Zdravo.

Danes je cimer namesto mene pogledal v postni nabiralnik in kot vedno
prinesel tisti kup spama v stanovanje (jaz ga vedno vrzem proc).
Prepustil sem se toku kapitalizma, ko sem odprl spam-revijo
"Harvey-Norman", in v njej sem poleg pohistva, kopalnic, ipd. nasel
tudi tole:

ULTIMAT-X (ime konfiguracije)
... (specifikacije, ki niti niso tako slabe, za ta danar)

spodaj pa pise:

"DARILO: PCPLUS DVD Z BREZPLAČNIMI IGRAMI, PISARNIŠKIM PAKETOM
OPENOFFICE.ORG, OPERACIJSKIM SISTEMOM LINUX TER PREIZKUSNIMI PROGRAMI
PINNACLE."

Resda bolj malo berem snail spam ampak take ponudbe se nisem videl. A
je to stalna praksa, da zacenjajo dajat preinstalled Linux gor? A je
to kdo ze kje drugje videl?

Vsekakor sem vesel, da velike korporacije (ceprav nehote in iz
popolnoma "free of charge" razlogov) "podpirajo" Linux. :)

--
Nejc Skoberne
Grajska 5
E-mail: nejc.skoberne at guest.arnes.si