[LUGOS-BLA] [Fwd: [LUGOS-PROG] simuliranje organizacije]

JK joze.klepec at siol.net
Sat Dec 18 17:23:29 CET 2004

Miha Tomsic pravi:

>Mogoče pa iščeš pure data (www.puredata.org). Gre za grafično programsko

> Lahko napišeš svoje objekte v C-ju, in jih vključiš v sistem.
>Kaj pa ti tvoji objekti počnejo pa je odvisno samo od tvojega znanja
>programiranja.
>
>Za dodatne informacije in morda kakšno demonstracijo se pa oglasi
>privat.
>
>Srečno, Miha

Pogledal, ne odgovarja. Izbira je na sourceforge-u po drugi strani
velika. Meni je simpatičen SimPy ali kak podoben - ker faks ima winmašine.
Dejansko rabim simuliranje odločanja in sporočil o tem znotraj (pa tudi
zunaj) organizacije, enačbe imam v osnovi zgruntane že dosti dalj kot
dve leti, detajli (sporočila, paketki, omrežje, več naključnosti)
pridejo za posladek enkrat okoli novega leta. Na Wikipediji si trenutno
gledam strukturo interneta, usmerjanje, etc. .

lp, jk