[LUGOS-BLA] [Fwd: [LUGOS-PROG] simuliranje organizacije]

Miha Tomsic miha.tomsic at guest.arnes.si
Sat Dec 18 14:52:13 CET 2004

	Hojla!

Na 1103118314, 2004-12-15 ob 14:45, je JK napisal(a):
> [...]

Mogoče pa iščeš pure data (www.puredata.org). Gre za grafično programsko
okolje, ki je sicer namenjeno obdelavi zvoka, ampak ima močno zasnovo
tudi za prenašanje sporočil, računanje in simuliranje nečesa takega, kar
si opisal. Lahko napišeš svoje objekte v C-ju, in jih vključiš v sistem.
Kaj pa ti tvoji objekti počnejo pa je odvisno samo od tvojega znanja
programiranja.

Za dodatne informacije in morda kakšno demonstracijo se pa oglasi
privat.

Srečno, Miha