[LUGOS-BLA] odpovedi HDD

Borut Mrak b at aufbix.org
Thu Dec 2 23:25:19 CET 2004

Boštjan Janežič wrote:

> Ne, to verjetno ni naklucje. ;) :) Predno se bos odpravil po nakupih si
> poizkusi sposodit eno napravo, ki ti belezi vrednosti napetosti v
> vticnici. Tako bos lahko videl ali imas v el. omrezju kaksna huda nihanja.
> Vzrok zanje ni nujno kaksna naprava. Lahko imas problem v domacem omrezju
> in obcasno dobivas v vticnico 380V namesto 230V, kar nekako ni v mejah
> "tolerance". :) Kako se kaksna taksan nihanja odrazajo na izhodne
> napetosti napajalnika si lahko pa sam predstavljas. :)
> Torej, najprej najdi vzrok potem bos enostavno zdravil. :)

No, elektrika je lahko problem samo, ce odpove elektronika, kajne?
Motorcek ne bi smel bit obcutljiv na nihanje napetosti, prav tako se
zaradi tega ne bi smeli pojavljati kaksni slabi sektorji na disku.

Na kaksen nacin je torej crknilo teh pet diskov? Vsi na enak nacin?

Meni osebno sta crknila 2 diska, en Seagate okrog 4G, zdi se mi da so se
zaceli pojavljati DMA errorji, lahko pa tudi slabi sektorji, ne spomnim
se vec, ter en IBM 25G, ki pa po terapiji s DFT-jem menda se zdaj deluje
v prejsnjem stanovanju, bi moral vprasat, torej je imel nekaj slabih
sektorjev.

Jaz osebno ne morem negativno izpostavit nobenega proizvajalca, ker imam
od vseh proizvajalcev kje tudi kaksne diske, ki (so) spodobno
delajo(-li). Ocitno imam s tem kar precej srece.

lp,
Borut.