[LUGOS-BLA] odpovedi HDD

Boštjan Janežič bostjan at japet.si
Thu Dec 2 23:13:55 CET 2004

Pozdrav!

Jernej Vodopivec je rekel(la):

> Razmisljal sem, glede na nasvet, ki sem ga dobil pred casom tukaj, da bi
> si omislil UPS. Ampak zanima me se, ali bi lahko bil vzrok PS, MB,
> ohisje ali kaj tretjega? Toliko diskov v 5ih letih pomoje ne more biti
> nakljucje..?
Ne, to verjetno ni naklucje. ;) :) Predno se bos odpravil po nakupih si
poizkusi sposodit eno napravo, ki ti belezi vrednosti napetosti v
vticnici. Tako bos lahko videl ali imas v el. omrezju kaksna huda nihanja.
Vzrok zanje ni nujno kaksna naprava. Lahko imas problem v domacem omrezju
in obcasno dobivas v vticnico 380V namesto 230V, kar nekako ni v mejah
"tolerance". :) Kako se kaksna taksan nihanja odrazajo na izhodne
napetosti napajalnika si lahko pa sam predstavljas. :)
Torej, najprej najdi vzrok potem bos enostavno zdravil. :)

lp, Bostjan Janezic