[LUGOS-BLA] Prenosniki

Nejc Skoberne nejc.skoberne at guest.arnes.si
Sat Nov 29 15:27:51 CET 2003

Zdravo.

> - Kar se tiče zanesljivosti so baje najboljše Toshibe, pa niso ravno
> poceni.

O njih res ne vem prakticno nic.

> - IBM-i tudi visoko kotirajo, vendar so dragi in ne ponujajo bohvekaj.

Po mojem je pri njih bistvena zanesljivost. Meni osebno so zelo grdi.
:)

> - Gledal sem Compaq/HP, ki ponujajo zanimive sisteme, vendar ljudje
> pravijo, da se kvarijo in da so popolno sranje.

Ze Simon ti je povedal, da ima tudi on taksnega. Stvar, ki jo je
pozabil omeniti je, da imajo Compaqi vsi po vrsti ACPI in ne "good
ol'" APM. Z ACPIjem v Linuxu so (vsaj na Simonovem prenosniku) (bile?)
tezave, tako da sem zelo zadovoljen da imam APM. :)

En drug prijatelj je tudi nabavil ravnokar novega Compaqa s sirokim
monitorjem vendar je trenutno ze drugic na servisu tako da nisem ravno
preprican v njih kvaliteto.

> - Gledal sem Dellove zadeve, vendar sem sliša, da pri nas je Dello
> vservis slabši kot nič - čeprav v vsetu veljajo Dellovi servisi za ene
> boljših. Glede na to, da imamo dva ponudnika Della pri nas, bi človek
> pričakovla nekaj pozitivne konkurence. :-\

Sam imam Inspirona 4150, ki je star 15 mesecev. Tudi moj sef ima
enakega in moram reci, da sem res zadovoljen z njim. Crknil mi se ni,
monitor je 1400x1050 kar je bila takrat ko sem ga kupil prava
redkost, je pa res da nima CD-RW, built-in wireless adapterja ter firewire
vhoda, vendar mislim da novejsi inspironi te stvari imajo tako da
tu ne bi smel biti problem. Skratka: res sem zelo zadovoljen z njim in
moj naslednji bo tudi Dell. :) Nikoli me namrec se ni pustil na
cedilu.

Aja, glede servisa. Ko sem prvic hotel gledati DVD na televiziji sem
ugotovil, da je TV-out izhod nekam cudna zadeva. Tako sem moral na FMC
(kjer sem ga kupil) po kabel. Moram reci, da so mozakarji tam milo
receno cudni, namrec po telefonu mi je gospod povedal da me bo
kabelcek stal 7 tisocakov (!!!), ko pa sem prisel tja, ga je vzel iz
predala svoje pisalne mize, mi ga dal in niti adijo ni rekel... :)

Se to... kak mesec nazaj sem opazil nekaj umrlih pikslov in danes sem
jim pisal glede uveljavljanja garancije. Ce te zanima, lahko porocam,
kako se bo zgodba odvila (glede na to da so piksli navadno
najpogosteje kvarljivi deli pri prenosnikih).

> - Kako pa je z Acerjem? O tem imam najmanj podatkov in izkušenj s strani
> uporabnikov. Kdo ga ponuja pri nas?

Nimam pojma. :)

> A mi lahko kdo pomaga s kakšnim konkretnim nasvetom preden se mi zares
> strga. :)

Cenovno vem da so zelo ugodni tudi Comtron TroNote prenosniki. Sam sem
enega pred kake pol leta malo sprobal in mi je bil zelo vsec. Ne morem
pa ti povedati koliko so zanesljivi.

Verjetno nic zelo koristnih nasvetov ampak vendarle. :)

--
Nejc Skoberne
Grajska 5
E-mail: nejc.skoberne at guest.arnes.si