[LUGOS-BLA] Prenosniki

Iztok Stotl iztok.stotl at guest.arnes.si
Sat Nov 29 15:26:44 CET 2003

Jaz sem pravkar kupil HP-ja (NX7000).... usposobil sem tudi winmodem na
linuxu ;)))

Upam da mi ne bo zal ....

Za enkrat dela ko sus ...

1. IBM so seveda referenca, vendar za svoj denar dobis relativno manj
kot pri drugih ... IBM-a kupis ce imas ogromno denarja, takrat seveda
najdrazjega ;))

2. Compaq, Dell , mislim da sta nekako podobna ... vedno lahko dobis
tudi problematicnega, vendar mislim da so solidno izdelani in relativno
dobri ... sem spadajo tudi Toshibe, vendar me malo moti da so navadno
nekaj tezje od drugih ...
Mislim da v tem razredu ni za kupovati najcenejsih, najbolje neka
srednja cena (400 -550 cukov) ...
Mogoce sem spada tudi acer, vendar mislim da je nekaj nizji rang kot
zgornji trije

3 Sony, Abit ... eksotika ... z njimi nimam izkusenj ..

4. skupina poceni prenosnikov Gericom, IPC, Tronote, ...
Ti ponujajo najveckrat zelo "moderne i navite" konfiguracije, z zadnjimi
procesorji itd, ....  ceneje kot zgornji ... a se jih splaca vzeti ?

Po mojem ne, razen ce si na kratkem z denarjem, takrat ti drugega ne
ostane ... pri prenosniku po mojem ni toliko pomembna konfiguracija, kot
so pomembni:
kvaliteta ekrana,
teza,
kvaliteta izdelave,
tipkovnica,
trajanje delovanja (Centrini delajo brez baterije navadno vec kot 4 ure
, mislim da IBM tudi okrog 7 ur ;)

Konfiguracija pa mora biti se dovolj "s casom" ...

Samo moje mnenje ...

Iztok