[LUGOS-BLA] [Fwd: Red Hat Linux end-of-life update and transition planning]

BlaY0 blayo at thz.net
Wed Nov 5 12:09:19 CET 2003

On Wed, 5 Nov 2003, Andrej Prsa wrote:

> Fino. Jaz tudi. Naj spremenim: Linus ti pomagaj.

:)

> naslednji znaten delez za posodabljanje vsake toliko casa in prej ko slej
> ugotovis, da filozofija "vse distribucije so iste, jaz vzamem le tisto kar
> hocem" dela le za tiste, ki delajo za Linux, ne pa za tiste, ki Linux dela
> za njih. Torej, ce nisi sistemski operater in tvoja sluzba ni skrbeti za
> Linux, tvoje definicije ne kupim.

Mogoce misliva isto pa se dejansko nekako ne zastopiva. Prvo, sem
zaposlen. Drugo, Linux dela zame - za to sem poskrbel. Tretje, vzamem
tisto kar hocem in predvsem tisto kar rabim. Problem nekoga lahko postane
ze to, da ima prevec stvari na dosegu roke. Primer - primaren namen
mobilnega telefona je, da ti poskusa prihranit cas, denar etc. v resici pa
je ravno nasprotno. Najvec casa porabis tako samo za to, da si nastavis to
zadevo in se potem z njo igras, potem ti naredi luknjo v denarnici pa se
kaj bi se naslo. Skratka, redki so tisti, ki so z mobilnim telefonom
dejansko kaj pridobili. Isto je s temi raznimi up2date aptget emerge...
Narejeni so bili zato, da bi ti olajsali delo, skrajsali postopke etc. pa
je ravno obratno. Prej si vedel da moras za to kar pocnes narediti upgrade
ene in edine kniznjice, zdaj pa ti up2date pove, da imas cel sistem v k*
in da moras nadgraditi 271 kniznjic in ostalih paketov. Sploh se ne
vprasas ali jih potrebujes. Sploh se ne vprasas ali dejansko potrebujes
nadgradnjo jedra z 2.0.36 na 2.4.23pre8. V 95% ne potrebujes nadgradnje
vseh teh paketov, to je dejstvo!

> Res pa je, da se clovek hitro razvadi z raznoraznimi rpm-ji, apt-geti,
> up2date-i ipd. Toda potem se takoj vprasas, zakaj so ta orodja razvita?
> Zato, da ti olajsajo zivljenje in da maksimalen del casa za racunalnikom
> racunalnik dela zate in ne obratno. In to je edino pomembno, saj v mojem
> poslu.

Orodja so razvita z dobrim namenom, kar pa se ne pomeni da ti dejansko
pomagajo. Vsaka medalja ima dve plati. Z razvojom aptget-a\up2date-a
racunalnik nic bolj ne dela zate kot je prej, ukvarjat se moras z necim,
cesar prej sploh nisi potreboval (in se zdaj ne rabis).

lp,B