[LUGOS-BLA] [Fwd: Red Hat Linux end-of-life update and transition planning]

Andrej Prsa andrej.prsa at guest.arnes.si
Wed Nov 5 10:38:18 CET 2003

Zivjo!

> Sem ateist.

Fino. Jaz tudi. Naj spremenim: Linus ti pomagaj.

> In ne, res ne opazim razlike. Moja definicija Linux-a je to,
> da od vseh distribucij poberem tisto kar je od distribucije najboljse
> (ce to potrebujem) in se potem ne pritozujem nad necim kar mi je bilo
> podarjeno...

Ce res delas to, kar si tukaj napisal, ocitno nisi zaposlen in se 24h na
dan ukvarjas z LINUXom, namesto da Linux uporabljas za svoje delo. Vsak od
nas je znaten delez svojih ur porabil za nastavljanje svojega linuxa,
naslednji znaten delez za posodabljanje vsake toliko casa in prej ko slej
ugotovis, da filozofija "vse distribucije so iste, jaz vzamem le tisto kar
hocem" dela le za tiste, ki delajo za Linux, ne pa za tiste, ki Linux dela
za njih. Torej, ce nisi sistemski operater in tvoja sluzba ni skrbeti za
Linux, tvoje definicije ne kupim.

Glede pritozevanja se pa strinjam s tabo: celoten Linux nam je dan. Za
tisto, kar vsebuje, se ne pritozujes. Lahko pa sugeriras kaj bi bilo dobro
narediti in, se bolje, pomagati pri tem, ce imas cas in voljo. Zato je
OpenSource toliko boljsi - vsakdor lahko prispeva.

Res pa je, da se clovek hitro razvadi z raznoraznimi rpm-ji, apt-geti,
up2date-i ipd. Toda potem se takoj vprasas, zakaj so ta orodja razvita?
Zato, da ti olajsajo zivljenje in da maksimalen del casa za racunalnikom
racunalnik dela zate in ne obratno. In to je edino pomembno, saj v mojem
poslu.

Lp,

Andrej