[LUGOS-BLA] UTF-8

Igor J. Kresnik lovec at volja.net
Sun Mar 23 17:54:20 CET 2003

Pozdravljen
Kot uporabnik RH8 ti svetujem naslednje;
Prijavi se v  KDE namizju, poženi nadzorno središče KDE, rasširi izbor
Prilagotitev, pojdi v država & jezik,
za državo izberi slovenijo, za jezik pa slovenski. Potem idi v
preverjanje črkovanja za kodni nabor izberi iso 8859-2

barko pravi:

--
Lep pozdrav / Best regards / Cordiali Saluti
Igor J. Kresnik

Preiskusni programi( Shareware programs)
http://igorkresnik.lisjak.com, lovec at volja.net, igorkresnik at netscape.net
ICQ:146957380

Tel.: 02 605 03 90, Tel.: 02 605 03 91, GSM: 040 325 843