UTF-8

barko barny13 at siol.net
Sat Mar 22 20:51:10 CET 2003

Pozdrav!

Mi lahko kdo pove kaj o tej kodni tabeli (novi standard, ki mi greni življenje
zadnje čase)... je to res novi standard, ali pa ga je RH8 uvedel le za nas
šumenjakarje? In zakaj bi moral prehajat na UTF-8? Ima kdo več informacij o
tem? Me lahko kam usmeri na kakšno obstoječo stran z razlago o tem standardu?

Namreč... delam na projektu, pod mandrake-jem, za konzolo. In kaj se je
zgodilo... prevedeni program kaže pri meni šumnike normalno, ko se je pognalo
zadevo pod RH8 (redhat), so se prikazali ? namesto šumnikov.

In problem: na mašini RH8 uporablja UTF-8, jaz na razvojni pod mandrake pa
ISO-8859-2...

je prehod nujen ali bo v RH8.1 kaj drugače? help... :(
--
Lepo pozdrav,
BArko