[LUGOS-BLA] Ta veseli dan, ali kako sem si zvrtal luknjo v koleno... Distro Wars!

David Ipavec david.ipavec at amis.net
Sun Mar 2 21:16:06 CET 2003

On Sun, Mar 02, 2003 at 05:01:56PM +0100, David Klasinc wrote:

> Saj ne da spet koga zagovarjam ampak deb in rpm sistema sta kar v redu. Samo
> uporablja se jih na malo cuden nacin.
>
> Boljsega paketnega sistema, pa ni tako enostavno narediti... Vsaka stvar ima
> svoje slabosti in svoje prednosti, izbrati pravo zlato sredino je pa
> umetnost...

Nekaj pa bi spremeni s sedanjim paketnim sistemom,
sicer ne resuje teh problemov z nadgradnjo sistema in
paketov z napako,
ohranja pa 100% kopatibilnost z deb ali rpm
in omogoca enostavnejso spremembo paketnega sistema.

Namesto *.deb, *.rpm ali *.tar.gz
bi imel spisek datotek z md5sum ali sha1sum
in ostale stvari kot so dolzina, pravice, lastnik/skupina,
vse to kar nudi cpio in tar.

Prednosti je kar nekaj slabosti skoraj ni, razen vecja obemenitev
zrcanih streznikov.

Instalacija paketa poteka takole:
1. prenos spiska datotek
2. preveri ce katera datoteka ze obstaja na disku iz prejsnih
  instaliranih paketov
3. prenese se ostale potrebne datoteke

--
 David Ipavec <david.ipavec at amis.net>
 PGP/GnuPG Public Key available at keyserver