Kako sem ponovno odkril Ameriko, pohujsanje v silicijevi dolini...

David Klasinc bigwhale at lubica.net
Sun Mar 2 20:44:31 CET 2003

Banzai!

 Malo prej sem usposobil zvok. Delal je, baje ves cas. Ampak zakaj je meni
vse crknilo? Odgovor je sicer sila zanimiv, se zdalec ne preprost, predvsem
ampak ne popolnoma zagoneten.

 Torej, po instalaciji ALSA 0.9.0rc7, ko se vedno ni nic delalo sem zacel
brskat, prekopavat se skozi razdrobljene source ze tako precej modularne
ALSE. Ugotovil sem, da tudi podpira 5.1 sisteme, 4.0 in se marsikaj, podpira
vsaj playback tja. Kako tocno to narediti se ne vem natancno. Ampak bom tudi
to ugotovil, vendar ne danes, enkrat... Takrat bo mogoce ze kdo naredil kak
spodoben mixer, ki bo to kar sam po sebi podpiral, mogoce bo kdo tudi
reversal AC3 codec (ce je to ze kdo naredil naj mi pove in nas vse skupaj
obdari z kakim URLjem). Kaj sem se se naucil? Naucil sem se kako uporabljati
.asoundrc oz /etc/asound.conf (vsaj do neke mere) in da je tam PRECEJ
voodooja, ki je v vecini se nedokumentiranih...

 Potem pa povsem po nakljucju ugotovim, da ima moja zvocna kartica kar
naenkrat dve napravi (device0 in device1), zgolj iz radovednosti probam
pognat alsaplayer -d hw:0,1 ....some/VERY/long/path/of/the/song.mp3

in v slusalkah mi zahresci Slaying The Dreamer of NightWish

OMG!!!

Sel sem pisat razne confige in tako naprej, sedaj mi zvok dela, srecen sem
in zadovoljen...

BTW: Pri prisanju tegale maila, sem opazil, da ima moj kurzor (ki je sicer
velikanska rumena kocka v ETermu) rumenkasto senco nekje dva centimetra v
notranjsoti monitorja... Prav prisrcno... in zanimivo :)

--
David!