[LUGOS-BLA] Ta veseli dan, ali kako sem si zvrtal luknjo v koleno... Distro Wars!

Jure Pecar pegasus at telemach.net
Sun Mar 2 17:49:24 CET 2003

On Sun, 2 Mar 2003 09:05:44 +0100
bigwhale at lubica.net (David Klasinc) wrote:

> Sicer pa, vse skupaj goni neka radovednost in teznost po raziskovanju,
> vsako stvar razstavim, ker me zanima kaj je notri... Linux je naravnost
> primerno okolje zato, pri drugih OSih tega ne mores... Ne pri vseh, zakaj
> Linux? Nevem, najbrz bom nekoc sprobal tudi FreeBSD... Enkrat ko bom imel
> cas in voljo za to... :)

IMHO je to tko ...

ze med malimi froci najdes razlike: enim das igraco in se z njo igrajo,
drugi jo po 5min igranja razstavijo, da ugotovijo kako dela.

Mi linuxasi ( & sorodni, da ne bo kdo uzaljen) smo te, druge sorte.

Torej ce imam masino, ki dela tiptop, jo je na vsak nacin treba 'zrihtat'

In, freebsd mi je bil ravno zaradi svoje urejenosti dolgocasen (hey, pa za
to rec skor ne dobis kernel patchov! boring ...), openbsd se mi je pa
priskutil zaradi vzvisenosti po mailing listah. no sej zdej se spet neki
prepricujem da bi sprobal 3.3 na enem starem sparcu ... kr tko :)

Evolucija je kaos. Ko se ga navelicas, lahko zakupis svojo parcelo na zalah

Jure Pecar