[LUGOS-BLA] Ta veseli dan, ali kako sem si zvrtal luknjo v koleno... Distro Wars!

David Ipavec david.ipavec at amis.net
Sun Mar 2 13:46:01 CET 2003

On Sat, Mar 01, 2003 at 09:30:25PM +0100, David Klasinc wrote:

>  Ker sem pac eden izmed tistih, ki zivijo na robu (kaj jaz vem cesa) in
> uporabljam debian unstable, za vsakdanje delo, tako doma, kot v sluzbi, je
> moje dnevno opravilo apt-get update ; apt-get -u upgrade ;
> apt-get -u dist-upgrade. S tem zivim ze kar nekaj casa, vcasih nekaj crkne,
> ce je to kaka kriticna stvar potem deluje znova ze naslednji dan, ce ne, pa
> cez kak teden ali dva. Sem precej potrpezljiv clovek in na marsikaj pocakam.
> Presnji teden je nekdo naredil nek polovicen prehod iz KDE2 na KDE3, dela
> [...]

Na zalost zgoraj opisano kar drzi.

Linux potrebuje en sistem s katerim imas lahko instalirane vec verzij
programov, ce kaksna testna verzija dela tezave, spet restavriras na
starejso verzijo.

deb in rpm je potrebno zamenjat s kaksnim boljsim paketnim sistemom.

--
 David Ipavec <david.ipavec at amis.net>
 PGP/GnuPG Public Key available at keyserver