DivX player komponenta

Jernej Simončič jernej.simoncic at guest.arnes.si
Sun Jul 6 18:47:43 CEST 2003

On Sunday, July 6, 2003, 18:19:01, Gregor Ibic wrote:

> mislu sem tudi v smislu, ker imam izdelavo kake take naprave ze kakih 6 let
> v glavi.

Če misliš delat napravo za prodajo, si natančno preberi pogoje na
<http://www.mpegla.com/>.

> samo je to lahko pravno zelo tvegan projekt.

Če se bojiš, da bi te filmska industrija tožila, te verjetno bo - tožili so
tudi proizvajalce videorekorderjev, ravno tako je zaradi tožb zamudil prvi
MP3 predvajalnik. Vendar glede na (ne)uspehe teh tožb (predvsem pa zaradi
tega, ker so na trgu že predvajalniki DivX/MPEG4), uspeha verjetno ne bodo
imeli.

Jernej Simoncic, jernej.simoncic at guest.arnes.si
http://www2.arnes.si/~sopjsimo/
http://deepthought.ena.si/

You no sooner get your head above water than someone pulls your flippers off.
       -- Stock's Observation