[LUGOS-BLA] DivX player komponenta

Boris Sagadin boris.sagadin at uni-mb.si
Fri Jul 4 12:17:06 CEST 2003

Xbox + mod chip + Xbox media player

Super stvar, predvaja vse zivo, po zelji streama preko sambe.

Friday, July 4, 2003, 10:14:46 AM, you wrote:

b> Kolikor sem se uspel pozanimat pred časom... obstajata dva DVD player-ja na
b> trgu (trenutno so mi imena spuhtela z glave)..., ki podpirata DivX (tudi
b> Xvid). Cena naj bi bla okrog 60+ksit pri nas. Enega izmed njiju pa "naj bi"
b> prodajala ena izmed zelo znanih trgovin v Slo.
b> Glede UpDate-jev, vstaviš CD, ki ga dobiš na proizvajalčevih straneh v DVD
b> player (prega ga seveda spečeš) in slediš napotkom na TV-ju.

Boris