[LUGOS-BLA] DivX player komponenta

JJ jj at cdi-univerzum.si
Fri Jul 4 10:19:53 CEST 2003

Umotvor je izdelalo neko Dansko podjetje. Pri nas se je pojavil kaksnega
februarja tega leta. Ocene so bile v smislu, da je bolje pocakati na
konkurenco, ki bo zagotovo sledila. Cena je bila okoli 100k za ne prevec
prepricljiv izdelek. Glavni ocitek je bil, da zadeva ni podpirala divx 3
kodeka, ampak kasnejse. Morda so od takrat apdejtali.
Potem se ni zgodilo nic.
Lp, J