[LUGOS-BLA] DivX player komponenta

barko barny13 at siol.net
Fri Jul 4 10:14:46 CEST 2003

Kolikor sem se uspel pozanimat pred časom... obstajata dva DVD player-ja na
trgu (trenutno so mi imena spuhtela z glave)..., ki podpirata DivX (tudi
Xvid). Cena naj bi bla okrog 60+ksit pri nas. Enega izmed njiju pa "naj bi"
prodajala ena izmed zelo znanih trgovin v Slo.
Glede UpDate-jev, vstaviš CD, ki ga dobiš na proizvajalčevih straneh v DVD
player (prega ga seveda spečeš) in slediš napotkom na TV-ju.

Vendar, kot sem rekel, tole je iz glave... imena so mi vsa ušla... :((