[LUGOS-BLA] Hard disk benchmarks

Egon Kocjan (arnes) egon.kocjan at guest.arnes.si
Tue Sep 17 01:49:39 CEST 2002

Nejc Skoberne wrote:

> Tocno to je bilo to. Sedaj tudi meni dela s tako hitrostjo kot tebi.
> Ampak kako to, da to ni vklopljeno "po defaultu", oz. kako da tega
> kernel ne autodetecta? Niti sanjalo se mi ni, da bi moral lastnorocno
> kaj takega vklapljati... Hvala!

Ja, pozabil sem te opozoriti: preden se se dalje spilas s parametri,
zmountaj vse particije na tistem disku read-only! Sicer mozno, da se ti
kista obesi, samo ne bo nic narobe za to. Enkrat sem si tako ze zbrisal
particijsko tabelo (!!), ko sem pustil kar na rw.

Ce kdo bolj ve, je dovolj ce naredis mount -o ro, ali ostane se kje kak
buffer - recimo na disku samem?