reklamna posta

gk at podgana.net gk at podgana.net
Sat Mar 30 10:17:17 CET 2002

Pozdravljeni,

danes sem spet (tako kot najbrz vsi lugosovci) dobil reklamno posto
podjetja Housing. Sam doticnega podjetja ne poznam in si o njem nisem
ustvaril se nobenega mnenja. Gre le za princip. Bojim se namrec, da
bomo kmalu po posti dobivali "vse zivo".
Zanima me, kaksna je politika Lugosa glede taksnih sporocil?
Posredujete podatke o clanih vsakemu podjetju, ki se z linuxom ukvarja?
(Ce da, potem je to vsekakor treba dodati v statut)
Btw, osebno naslovljena komercialna posta je v Sloveniji dovoljena
le s privoljenjem prejemnika (pri pravnih osebah takih omejitev ni).

Lep pozdrav,

Gregor Klemenc