[LUGOS] find -name -o -name - wtf?

David Klasinc bigwhale at lubica.net
Fri Mar 29 09:53:49 CET 2002

Quoting Ales Casar <casar at uni-mb.si>:

> David, upal bi se staviti, da to ni to, kar si ti pravzaprav zelel. :-)

Res je... :) V bistvu sem sedaj zadevo nekako resil z xargs..
Ampak vidim, da je spodnja resitev bolj elegantna..

> Verjetno si hotel napisati kaj takega:
>
> find . \( -name '*.c' -o -name '*.h' -o -name '*.sql' \) -exec wc -l {} \;
           ^                                           ^
V teh dveh presledkih je bil kljuc, zakaj meni zadeva ni delovala samo z findom...

Ah ja...

> radi presteli vrstice, je wc-ju kot argument pametno podati imena najdenih
> datotek z '{}'.

To sem v bistvu pozabil napisati... :) Po enournem brskanju po man straneh in
odkrivanju tople vode z regexpi sem bil ze tik pred tem, da izvedem kak
dd if=/dev/zero of=/dev/hda

Nakar mi je Ales K. dejal naj uporabim xargs, pa sem bil tik pred tem, da si
kolena pribijem na tla, zaradi moje ignorance xargs ukaza... :)))

--
David!