[LUGOS-BLA] ADSL registracija

Nejc Skoberne nejc.skoberne at guest.arnes.si
Tue Mar 12 21:27:14 CET 2002

Zdravo.

> Zanima me ali je mozno naredit registracijo na SiOLov ADSL tudi preko
> Linuxa, ali pa gre to samo preko Winsov? In kaj narediti v tem primeru če
> nimaš Winsow?

Jaz sem to resil tako, da sem poklical 080 8765 (Ali kakrsna je pac ze
zastonjska stevilka od SiOLa) in samo rekel, da bi rad rocno
registracijo ADSL uporabniskega imena in gesla in so mi on the fly
naredili. Povedal sem jim tisto sifro in tisto kodo in sva se zmenila
za username in password in stvar je bila cez par minut funkcionalna.

--
Nejc Skoberne
Grajska 5
E-mail: nejko at varnost.org