[LUGOS-BLA] ADSL registracija

Andraz Sraka a at aufbix.org
Tue Mar 12 20:46:58 CET 2002

On Tue, 2002-03-12 at 20:34, Guttierrez.org wrote:
> Zanima me ali je mozno naredit registracijo na SiOLov ADSL tudi preko
> Linuxa, ali pa gre to samo preko Winsov?

Hmm .. mislim, da je mozno .. samo to ti bom zdaj povedal iz glave, pa
me ne drzi za besedo, ker sem to pocel looong time ago ;-] Mislim, da se
lahko povezes preko adsl-ja z accountom sioladsl/sioladsl, ce se ne
motim (to poskusaj preverit). S tem accoutom lahko srfas samo po strani
<http://registracija.adsl.siol.net> (tudi za naslov se pozanimaj,
mislim, pa da je napisan na tistih kwazi navodilih, ki si jih zraven
dobil) in pac izpolnis prijavo in to je to ..

> In kaj narediti v tem primeru če nimaš Winsow?

Enostavno klici 24h dan na njihovo 080 telefonsko in tezi .. mogoce ti
bodo celo placali kaksno licenco za Winblowse oz. naredili registracijo
;-]

lp,
 Andraz

--