[LUGOS-BLA] ping question...

Igor J. Kresnik lovec at volja.net
Wed Jun 19 18:48:00 CEST 2002

Morda je človeka da bi zpoznal delovanje ukaza malce zaneslo in je pri tem malce

pretiraval. Sicer pa kdo izmet vas še ni preiskusil kakšnega irc ukaza? Tudi jaz
sem že vrgel kog dol, ga volil mu pripel opico. Res pa je da sem to počel z
ljudmi ki jih
poznam in oni mene. Preden sem karkoli napravil sem jim povedal kaj jih čaka
tako,
da ni bilo hude krvi.

--
V PRIMERU DA OD MENE NE ŽELITE VEČ PREJEMATI POŠTE VAS PROSIM DA ME O TEM
OBVESTITE!

ČE VAM JE MOJE PISMO VSEČ GA PROSIM POSREDUJTE DALJE!

Lep pozdrav / Best regards / Cordiali Saluti
Igor J. Kresnik

Preiskusni programi (Shareware programs)
http://igorkresnik.lisjak.com, lovec at volja.net, igorkresnik at netscape.net

ICQ:146957380

Tel.: 02 605 03 90, Tel.: 02 605 03 91, GSM: 040 325 843