[LUGOS-BLA] Re: [LUGOS] Tecaji

Blaz Podrzaj blayo at thz.net
Wed Jan 9 09:25:02 CET 2002

Yo!

On Tue, 8 Jan 2002, David Klasinc wrote:

> Zalostno je pa to, da tecajniki dobijo na takem intenzivnem tecaju eno opeko
> znanja v glavo, potem jih glava boli se 14 dni, no potem pa 3/4 pozabijo... ;>

Ja to je res, 3/4 pozabijo, v bistvu jih pa te zadeve sploh ne zanimajo
ampak so tam samo zato ker jih je sef tja poslal :)

Tisti ki si sam placa to zadevo bo verjetno pozabil samo 1/4, razen ce ima
prevec denarja.

Sicer si pa lahko sam zracunas. Cas je denar ane. V 30 urah dobis 100 kil
znanja od tega pozabis 3/4, se pravi imas 25 kil znanja. Torej za 25 kil
znanja si zapravil 30 ur in placal 300k SIT. Ce zadevo preracuna, si na
tecaj hodil 2 tedna recimo, se pravi si ti recimo 40 ur vlozil v to
znanje. Ne vem, kaj bi ti kot zacetnik naredil sam v teh 40 urah. Po moje
bi ravno osvojil drevesno strukturo U*IX sistemov in ugotovil da tukaj
nimas C: pa D: pa X: ter kako se mounta nekaj nekam. No to je pa recimo
1/10 znanja ki si si ga zapomnil na tecaju. Se pravi 40x10 je 400 ur
recimo po 2.5k SIT bruto je pa ravno 1 mio SIT.

Torej na grobo, tvoj sef bo placal 325k SIT ce te poslje na tecaj oziroma
1 mio SIT ce ti rece da se sam nauci tega med delovnim casom.

Potem se pa pojavi vprasanje zakaj si sploh sel na tecaj, zato da bi se
kaj naucil, zato ker sef tako hoce ali zato da se ti bo level pri placi
povisal za 0.2 tocke.

PS: Jaz sem si recimo priblizno 8 let nabiral to znanje (vmes sem sel
parkrat spat:) no in ce sem na dan za to zapravil eno uro na teden (pa
sem jih vec) je to skupaj 500 ur.

lp,B