[LUGOS-BLA] Re: [LUGOS] Tecaji

David Klasinc bigwhale at lubica.net
Tue Jan 8 23:44:20 CET 2002

On Tuesday 08 January 2002 16:30, you wrote:

> Tebi se zdi to veliko? Povsem razumna cena za ljudi, ki se niso
> sposobni/voljni uciti sami. to je cena za *tecaj*, ne izpit. Je pa res
> da vsebuje tudi izpis (tako mi je vsaj pred casom razlozil Blaz)

Ja seveda, to je odiranje ljudi, prav tako je odiranje ljudi vsaka moja ura,
ki stane med 6 in 20 tisoc SIT, prav tako je odiranje ko nekdo zaracuna
'postavitev' mail streznika 500 DEM, pardon 240 evrov...

... svet se vrti okrog materialisticnih prascev, ki si na kup grebejo
denar... ;>

Anyway, drugace se pa strinjam s tabo, ja, razumna cena, seveda. Da se naucis
nekaj takega potrebujes recimo kako leto intenzivnega dela in nekaj let
izkusenj, potem moras biti pa se sposoben podajati znanje naprej,....

Zalostno je pa to, da tecajniki dobijo na takem intenzivnem tecaju eno opeko
znanja v glavo, potem jih glava boli se 14 dni, no potem pa 3/4 pozabijo... ;>

Hm, ja kot sem rekel.. odiranje... :))

David!