[LUGOS-BLA] Re: [LUGOS] RHCE izpit

Blaz Podrzaj blayo at thz.net
Wed Feb 27 08:30:32 CET 2002

Verjetno si sedel na usesih. Receno je bilo, da ima vec moznosti pri tem
delu izpita tisti, ki ima vec izkusenj kot pa  udelezenec tecaja, ki je
zacel z nule. Te zadeve se itak ne da na pamet naucit ampak se mora
najprej pojavit problem, da ga potem resis.

Kar se tice pa garancije, tudi tebi ne garantiram nic. Garancija je vedno
bila in bo vsaj pol cene, ce govorimo o stvareh ki jih lahko v roke
primemo, nisem pa se slisal da bi katira sola dala komu garancijo da bo
napredoval oziroma da bo izpit/e opravil z odliko.

Sicer pa kaj bi se s tabo bodel, ti ze ves...

lp,B