[LUGOS-BLA] Re: [LUGOS] RHCE izpit

KarloDrago Novak KarloDrago.Novak at gov.si
Wed Feb 27 08:13:01 CET 2002

Zanimiv je bil komentar za prvi del prakticnega izpita, imenovan debuging.
Resiti je potrebno nekaj primerov sesutih sistemov - brez nove instalacije.
Receno je bilo priblizno tako: Kdor dela na Linux oz. RH strojih, ta bo
verjetno vse primere resil, kot tisti, ki pa bo obiskoval samo te tecaje in
bo bil tudi aktiven cel cas tecaja, pa tega ne morejo garantirati. (sic!)

spp Drago