[LUGOS-BLA] Novell 6

Darko Vrsic darko at varnost-mb.si
Fri Feb 15 08:09:19 CET 2002

----- Original Message -----
From: "Guttierrez.org" <davor at guttierrez.org>
To: <lugos-bla at lugos.si>
Sent: Thursday, February 14, 2002 6:24 PM
Subject: [LUGOS-BLA] Novell 6

> - ali v Linuxu lahko nastavim remote printerje, na dos only mašinah.
> - v novellu za  to obstaja program rprinter ali nprinter, kdo se je kaj že
> s tem ukvarjal bo vedel o čem govorim
> - seveda bi se prijavljali v domeno, gori bi bila samba
> - OS na klientih so DOS, Win31, Win 9x in Win 2000
> - Na strežniku bi bile instalirane aplikacije kot je glavna knjiga itd.,
> vse je pisano v CLipperju in seveda tudi nekaj Delphi aplikacij
> - mam tudi nekaj diskless mašin, ki se preko bootroma bootajo na server in
> od tam zaganjajo stvari, tudi recimo Win 311

Zdravo!

Ena varianta za dos only masine je NT client za dos. Z njim lahko mapiras
Windows (Samba) share-ane diske in tiskalnike, uporabis lahko tudi TCP/IP
protokol. Aplikacij verjetno ne zaganjas na strezniku, ampak ga uporabljas
le kot file server, tako, da mislim, da z Clipperjem ne bi smelo biti
problema. Sicer je ze nekaj casa nazaj od kar sem uporabljal NT client-e,
ampak mislim, da se znajo tudi prijaviti v domeno. Tudi z licencami ne bo
problema, ker je NT client zastonj.   :)

DarkO