[LUGOS-BLA] Novell 6

Guttierrez.org davor at guttierrez.org
Fri Feb 15 06:32:56 CET 2002

> So po vseh postajah nameščene zadnje verzije Netware clientov?
> Client32 for DOS ima
> hrošča in ne prepozna poti, ki je daljša od 64 znakov. Za VLM DOS
> clienta je obvezen
> IPX, pa če se ne motim tudi bindery emulacija.

Na Win 2K dela stvar vsepovsod brez problema. Na Win 9x, včasih dela včasih
pa ne. Na DOS mašinah pa je enako kot na Win 9x mašinah. Za Win 2k imam
Novell clienta zadnje verzije, na Win 9x mašinah sem probel clienta 3.31 (ta
zadnji), nato 3.30 s SP3, nato 3.20 in nato še 3.10. Problem pa vseeno
ostane. Za novell sem naložil vse popravke, ki sem jih našel na Compaqovi
strani pa je stanje nespremenjeno. Resda se popravijo nekatere velike
napake, toda ta ostane. Prej mi je recimo tudi Sophos Sweep mašino freeznil,
sedaj s popravki in nadgrajenim BIOS-om pa deluje vse. Včeraj sem dobil še
Smart Start 5.3 za ML370 in me prepričujejo naj še enkrat ponovim
instalacijo Novella, kar bom verjetno danes tudi naredil, toda ne verjamem
ravno da btvar delala.

LP,

D.