[LUGOS-BLA] Novell 6

Guttierrez.org davor at guttierrez.org
Thu Feb 14 22:21:36 CET 2002

> Tukaj bi se jaz prej vprasal, ali je res kriv Novell ? Ali nimas mogoce
> kaksnih hudih prekinitev po mrezi ?

Prekinitev po mreži nimam 100%, saj sem celotno kablažo zmeril z Lancatom.
Po enaki kablaži mi tudi deluje star server, saj sem bil primoran vključiti
star server, dokler nov ni popolnoma porihtan.

> Novell je namrec edini sistem, ki me
> je do zdej 100% navdal z zaupanjem. Primer: v nekem kotu je od leta 87 do
> lanskega leta stala zelo stara masina, ki se je od postavitve nihce niti
> dotaknil ni, na njej pa je tekla aplikacija od katere je bil odvisen
> racunovodski in del organizacijskega dela zelo velike ustanove.
> To masino sem zamenjal z mocnejso z novejsim Novellom.

Meni je ta stari server deloval oz. sedaj še tudi deluje od leta 93'.
Problemi so nastali zaradi pomanjkanja diskovja itd. Napaka, ki se pa
pojavlja pa je sledeča: ko zaženem Clippersko aplikacijo in poskusim
dostopiti to kakršnekoli baze, mi program prekine in javi: error recovery
failure: ORDLIASTADD (0)

Saj jaz bi tudi raje Novella obdražal, saj bi imel ogrrooommmnooo manj dela.
Mašina preko bootroma bi mi delale, rprinter bi delal itd. Maš slučajno
predlog kaj bi pomenila napaka error recovery failure: ORDLIASTADD (0).

LP,

D.