[LUGOS-BLA] Novell 6

Rok Krulec Rok.Krulec at fpp.edu
Thu Feb 14 22:08:01 CET 2002

Tukaj bi se jaz prej vprasal, ali je res kriv Novell ? Ali nimas mogoce
kaksnih hudih prekinitev po mrezi ? Novell je namrec edini sistem, ki me
je do zdej 100% navdal z zaupanjem. Primer: v nekem kotu je od leta 87 do
lanskega leta stala zelo stara masina, ki se je od postavitve nihce niti
dotaknil ni, na njej pa je tekla aplikacija od katere je bil odvisen
racunovodski in del organizacijskega dela zelo velike ustanove.
To masino sem zamenjal z mocnejso z novejsim Novellom. Ce bi sel na
Linux/TCP/IP, bi namrec porabu nerentabilno veliko casa.

Rok Krulec

Portoroz/Slovenia, 14.Feb 2002 @ 21:57 CET
Public GnuPG key @ http://rok.fpp.edu/pgp.key